ژنرال های خسته...

خرید بک لینک

کشور در دست ژنرالهایخستهای است که انگیزهای برای کارکردن ندارند/ سایه جنگ به همت و خون این شهدا وبویژه شهدای مدافع حرم از سر کشور برداشته شد

متاسفانه مدتهاست مسئولان عقب گرد کردهبه دهه 70، نگرش ملی را فراموش کرده اند، نگرش ملی یعنی همه کشور را دیدن، فهمیدنو تصمیم گرفتن؛ نه اینکه در فلان شهر بزرگ نشستن و از منظر آن شهر برای همه کشورنسخه پیچیدن.

دکتر بذرپاش که درجمع دانشجویانی یاسوج سخنرانی می کرد اشاره داشت: اینجا یاسوج است و یاسوج و استانکهکیلویه و بویراحمد را به دو نشانی مهم می شناسند: یکی طبیعت بکر و کم نظیرشماست؛ طبیعت استان شما زیباست، هر کس اندک آشنایی داشته باشد، کوه های زیبا وچشمه های زلال پر آب این دیار، ستایش ها و توصیف ها دارد اما چیزی فراتر از قلههای زیبا و به آسمان کشیده ای چون دنا در اینجا هست که رفیع تر از دنا و زلال ترینچشمه هاست. اینجا پایتخت غیرت است و تعصب ملی و دینی. اینجا مهد غیور مردان و غیورزنان لری است که جانفشانی در راه دین و ملک را در صحنه 8 سال دفاع مظلومانه ملتایران به نحو باشکوهی به نمایش گذاشتند، البته تاریخ مقاومت و غیرت مردمان در ایندیار بسیار قدیمی است. اینجا همان نقطه ای است که مردمش قبل از اسلام هم در دفاعاز شرف و غیرت این سرزمین، حماسه ها آفریدند؛ اگر قبل از اسلام، سردار بزرگ ایرانیآریو برزن و همراهانش سرسختانه در مقابل دشمن مهاجم و متجاوز، ایستادگی کردند بهیقین مقاومت این مردم در طول دفاع مقدس با شور و شعور انقلابی و و دینی تداوم بلندآوازه ای از این شجاعت و ایمان متجلی کرده است.

بذرپاش در بخش دیگری از سخنان خود مشکلات ایناستان که در رأس آن نرخ بالای بیکاری است را واقعاً عجیب دانست و از آن به عنوانیکی از هنرهای مدیریت محافظه کار، خسته، فاقد خلاقیت و بی طراوت یاد کرد و اشارهداشت: نمی شود این استان با این ذخایر طبیعی و طبیعت چهارفصل زیبا و استعداد بالایکشاورزی و قرار داشتن در مسیر اتصال جنوب به مرکز کشور و منابع آب فراوان، اینگونه از مشکل بیکاری رنج ببرد. محرومیت بخشهای مختلف این استان نشان می دهد با همهتلاشهایی که شده به دلایل کم کاری برخی از مدیران ارشد، این محرومیت در برخی بخشهاهنوز بیش از گذشته در این شهر و استان هویداست. پول این مردم بزرگ به جای رونق دراقتصاد کشور و گردش در صنایع خرد و کلان، صرف خریدهای غیرضروری و ایجاد اشتغالبرای دشمنان این ملت شده است.

دکتر بذرپاش هم چنین افزود: ملت غیور یاسوج واستان کهکیلویه و بویراحمد که به غیرت، صلابت و رشادت در طول تاریخ شهره اند وتقدیم تعداد بالای شهید (حدود 1800 شهید)با وجود جمعیت نسبتاً کم، برگ زرین و سندپر افتخار دیگری از این صلابت است را نمی شود به کم کاری متهم کرد، تنها حلقهمفقوده ی این همه رنج، مدیریت است که باید فکری برای آن کرد.

عضو سابق هیئت رئیسه مجلس متذکر شد: متاسفانهمدتهاست مسئولان عقب گرد کرده به دهه 70، نگرش ملی را فراموش کرده اند، نگرش ملییعنی همه کشور را دیدن، فهمیدن و تصمیم گرفتن؛ نه اینکه در فلان شهر بزرگ نشستن واز منظر آن شهر برای همه کشور نسخه پیچیدن. کشور اکنون در بسیاری از بخشها از بیتصمیمی رنج می برد، عده ای خود کارشناس پندار، بسیاری از امور را معطل کرده اند وآن را به کمیته های مختلف، ارجاع می دهند که می خواهیم کار کارشناسی کنیم و بعد ازمدتی هیچ کاری انجام نمی شود و می گویند در حال بررسی هستیم. در برخی بخشها کارکارشناسی اسم رمز کار نکردن شده است. این کشور تشنه مجاهدت و کار شبانه روزی برایمردم بزرگ و شایسته ایران است. نگرش ملی بر پایه شناختن استعدادهاست بویژهاستعدادهای جوانان. به قول شهید طیب از دانشجویان شهید استان کهکیلویه و بویراحمد:«خدا نکند ثمره جنگ یارانمان، به چنگ فرنگی مسلکان افتد. نکند خونینکفنان درغربت بمیرند تا خوشباوران غرب زده کام گیرند». تفکر این چنینی برخی ها اجازه ظهورو بروز این استعدادها را نمی دهد.

چرا برخی از مدیران ارشد به ملت بزرگ، ايماني،آرماني، با فرهنگ، تمدنساز و توانمند ما اعتماد ندارند. باید بپذیریم که روحاجرایی خسته است، ارواح خسته ای که در برابر موج روشان و پر تلاطم و خستگی ناپذیرملت ایران سد شده اند. روح خسته توان دمیدن انگیزه عمومی و ملی را ندارد، فرصتجوان سازی این روح خسته در این سالها از بین رفت. هر سال که واگذاری امور را بهجوانان به تاخیر بیاندازیم، خسارات بزرگی متوجه ماست؛ الان به مرحله ی خطرناکیرسیده ایم و بند شدیدا احساس خطر می کنم و آن بازنشستگی روحی و انگیزشی بسیاری ازمسئولان است که قطعاً از بازنشستگی سنی و جسمی خطرناک تر است و آفت زا تر. برخی ازمدیران ارشد خسته و فرسوده خود مراقبت می خواهد و نمی تواند انگیزه سازی کند و ازواقعیت های جامعه به دور است و فقط منافع بخشی از جامعه را می بیند و آن را مبناقرار می دهد. ما اکنون از منظر اجتماعی در شرایط «بی نظمی جدی» هستیم اما بجایتدبیر اجتماعی این همه معضل اجتماعی، مسأله اصلی بعضی ها که با واقعیات فاصله داردمی شود، لغو کنسرت.

بذرپاش اشاره داشت: در زمینه باور جوانان بایدچرخش فرهنگی انجام دهیم؛ با نگاه موجود، جوانان تنها در فضای مجازی و شب انتخاباتاعتبار دارند؛ تنها کسی که باور عمیق به حضور اجتماعی جوانان دارد، رهبر انقلاباست.

وی ادامه داد: با کدامین برهان و استدلال میگویند که مسئولیت دهی به جوانان هزینه ساز است؟ فعلا شرایط موجود کشور که ژنرالهای خسته آن را اداره می کنند، نافی این منطق است. این ژنرال های مدعی فعلاً خامیو ناپختگی می کنند و کشور را فرسنگ ها عقب می برند و به امید واهی رابطه ای سرابگونه با نام های زیبا در رکود نگه می دارند و بازهم مدعی اند طرف مقابل یعنی همینجوانان که نمونه هایی از ایشان که عمار وار به سرزمین غربت می روند و خون خود رادر راه اعتلای دین و میهن می ریزند و نام زیبای مدافعان حرم را با خود همراه میکنند و در قامت انسانی مجرب از عزت ملی با خون و مجاهدت حراست می کنند، هستند. اگرکسی سایه جنگ را از سر کشور برداشت همین بی ادعاها بودند که با «اقدام و عمل» به موقع،همه ژنرال ها را شرمنده کردند. در مقابل عده ای از مسير نوراني و آرماني انقلابفاصله گرفتهxadاند و این یک نگرانی بزرگ برای ملت است. بنده به عنوان قطره ای ازدریایی زلال ملت اعتقاد دارم سرمایه های استان جزء با اجازه ی حضور جوانان مومن وانقلابی در مسند امور شکوفا نمی شود. من همواره به یکعنصر اصيل، اعتقاد راسخ داشتهxadام: لطف خداي بزرگ. اگر يك ملتي در مسير آرمانهايالهي بايستد و مقاومت بكند، نصرت و ياري خدا حتمي است. نقش كليدي سرنوشتxadساز مردمغیور ایران با پیشینه ای هزار ساله را باید احیاء کرد.

مدیریت فناوری اطلاعات...

ما را در سایت مدیریت فناوری اطلاعات دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: جمعه 3 دی 1395 ساعت: 3:35

صفحه بندی